Ville bara hälsa att nästa kapitel är på väg, och kommer antagligen ut det inom den närmsta timmen, eller något sådant. Kapitlet blir ovanligt långt, och jag hoppas ni inte somnar någonstans i mitten eller tappar koncentrationen sedan när ni ska läsa det. Kommentera gärna efteråt om längden på kapitlet känns för långt, eller kort, men också om det kändes passligt. Så att jag till ett ungefär vet vad som fungerar och inte fungerar.

Ni vet inte hur mycket kommentarerna värmer, även om det skulle vara rättande kritik. Då vet jag att ni finns där, läser, tycker och har åsikter.

Detta är är absolut inget måste, men jag skulle bli oerhört euforiskt lycklig om ni hjälpte mig att dra hit fler läsare. Jag har kämpat lite själv, men har kommit fram till att det tar så oerhört mycket tid att leta upp folk att berätta för, när jag mycket hellre skulle sitta och kladda på novellen.

Berätta åt dina vänner om ni gillar novellen. Sprid ryktet!

Tack för att ni finns där, ni som börjat läsa novellen och gillar den. Ni är min stadiga botten, min stora orsak till att jag fortsätter publicera kapitel.

Tack <3
 
// Väggblomman.

Kommentera

Publiceras ej