Jag har under de senaste dagarna gått och grubblat över hur jag bör fortsätta romanen. Såklart ska jag fortsätta, det finns ingen tvivel om den saken. Jag vill bra inte snubbla på onödiga fallgropar som drar ner sagan i ett tråkigt träsk, där inget händer. Jag vill ha den fint utplanerad, vilket jag nu har börjat få. Jag börjar sakta men säkert hitta intressanta grejer att dra in i sagan. 
 
Förhoppningsvis kanske jag lyckas få nästa kapitel nedskrivet i natt, eller imorgon. Någondera. :)
Håll utkik!
 
Ha en trevlig lördag!
 
// Väggblomman

1 kommentarer

jdbnovels

26 Jan 2013 17:22

Jag har tänkt lite och undrar varför du inte skapar en facebook sida för bloggen så du lättare kan nå ut till oss läsare! Det är enklare för både dig och läsarna!

förövrigt så ÄLSKAR jag din story! Såååå grym, och jag tror inte den skulle kunna bli tråkig, du är en duktig författare :)

Svar: Smart idé! Det där var något som jag definitivt inte alls tänkt på. Men tadaaaa! Fixat och klart! Believethis.blogg.se finns nu på facebook!
-

Kommentera

Publiceras ej