Det blev festande ikväll. Så tyvärr inget kapitel. Imorgon, då...

4 kommentarer

Felicia

19 Jan 2013 14:56

AH! Du skulle bara veta hur glad jag blev när jag läste din kommentar! Tack så superduper mycket!

Till ditt förslag, det skulle vara sjukt roligt att samarbeta på det sättet. Och det lät väldigt bra när du förklara osv. Så absolut kan jag tänka mig det! Skulle varit jätteroligt!
Och eftersom du länkar under alla kapitel, så får du använda vilka bilder du vill, det är helt okej! :D
Kraam!

Felicia

19 Jan 2013 15:39

Vad roligt! Kommer ju vara ännu mer nyfiken nu, så jag får se vilka bilder du använt, haha^^ :D

Felicia & Klara

19 Jan 2013 20:59

Såklart vi vill ha extra läsning! Vi har inte varit aktiva på ett tag så har inte sett din kommentar, jag som är en Belieber av oss två kommer helt klart läsa din blogg! Tack för tipset! ;)

Felicia, fin blooooooooggggg<3

HappyPandan

20 Jan 2013 14:24

skit bra !

Kommentera

Publiceras ej