Sitter här och skriver på nästa kapitel och känner plötsligt hur jag plötsligt får lust att läsa en riktigt bra bok eller fanfiction för att få lite inspiration. Bläddrar runt på nätet och småläser på några fanfictions men ingen lockar tillräckligt mycket för att få min nyfikenhet att växa. Dock kan jag komma ihåg att jag tidigare för någon månad sedan kom över en jb-novell någonstans på nätet. Och nu verkar det omöjligt att hitta den för att kunna ta en närmare titt på den.

Så nu efterlyser jag just den fanfiction-sagan!
Vad jag kommer ihåg är att den handlade om en tjej som drar på voluntär-arbete till afrika för att ta ett sabbatsår från skolan. Där träffar hon Justin som tar ledigt från sitt turnéande och musikskrivande för att få tillbaka inspirationen.

Någon som känner igen handlingen? I så fall, TELL ME!

Kramar!
// Väggblomman

4 kommentarer

ebba

11 Jan 2013 09:19

godmorgon , hoppas du får en bra fredag :)

känner inte igen ;(

11 Jan 2013 11:37

Namnet ;)

Cajsa

11 Jan 2013 20:43

Är det http://justinbiebernovellsweden.blogg.se/ du tänker på?

Svar: Ja! Yess! Tack! Kikade in på den, men det ser ut som att hon inte skrivit på länge. :/
-

natacha

11 Jan 2013 21:07

Fin blogg! :))
Kolla gärna tbx om du har tid .
Ha en trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej