Efter en smart förfrågan om jag inte kunde göra en facebook-sida för bloggen, så bestämde jag mig genast för att skapa en. Där kommer jag närmare att uppdatera om hur det går med skrivandet, och det blir också möjligtvis lättare för er att komma med åsikter och kommentarer. Därmed kommer jag att sluta publicera "onödiga" meddelanden här, och endast publicera kapitel på bloggen för att hålla den ren från extra "gegga". 
 
Vill ni veta vad som händer i mitt huvud på sidan om medan jag skriver eller är nyfikna på när nästa kapitel ska publiceras, då får ni helt enkelt checka upp det på facebook. 
 
Tack och hej för dessa "meddelande"- blogg inlägg. 
Vi ses på facebook!
 
OBS! Inga kapitel publiceras i någon form på facebook. ALLA kapitel publiceras HÄR på "believethis.blogg.se". Fortsätt dock med att kommentera kapitel-inläggen! 
 
Ha det fint!
 
// Väggblomman
 
 
 

1 kommentarer

Johanna

28 Jan 2013 13:50

hahah jaha där ser man ! visste jag inte ! :)

Kommentera

Publiceras ej