För det första vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fått hittills om fan-fiction romanen. Det känns som att jag har fått en fin läsarbas att börja med och såklart hoppas jag att fler hittar hit. Men jag tackar er som med intresse har börjat kika in här dagligen för att läsa de kapitel jag slänger ut. Det betyder massor för mig!
Nu råkar det vara så att jag har lyckats samla på mig en massa skoluppgifter den här veckan, men förhoppningsvis ska jag lyckas skriva ett kapitel någon gång under fredagen/lördagen. Kan knappt vänta på att få kladda ner nästa kapitel.
Jag meddelar er för att ni inte ska tro att jag har glömt bort hela grejen, för det har jag verkligen inte.

Medan kan ni peppra mig med uppiggande kommentarer så att jag tar mig genom alla dessa förbaskade skoluppgifter. Och tänk så glad jag vore om ni spred romanen vidare. ;)

Ha en fin vecka! :)
// väggblomman

Kommentera

Publiceras ej