Måste bara göra en liten publicering angående facebook-sidan som jag nyss startat.
 
Där händer mycket mer än bara uppdateringar om Believe This-romanen. Just nu diskuterar vi det alldeles nya akustiska albumet som Bieber släppte i natt. Häng med in i diskussionerna! Låt oss göra detta till en plats att uttrycka oss om vad som händer inte bara i Belieber-världen men också i våra huvuden. 
 
Tänk det som en "breakfast club". Låt tankarna flyyyyyga och slå kullerbyttor! Släpp fram din åsikt!
 
 
 
 
 
 
believe this, believethis, believethis.blogg.se, facebook, fanfic, jb, justin bieber,

5 kommentarer

ebba

29 Jan 2013 18:48

fin design du har! är också en belieber! :D

Saga & Jessika

29 Jan 2013 22:06

Haha, grym novell! Synd att det inte var om någon i One Direction! :)

Amanda Josefsson

30 Jan 2013 16:08

Haha jag älskar Justin Bieber, men har aldrig riktigt förstått meningen med fan fictions?..

Svar: Tack!

Svar: Hej! Trevligt att du berättade om din åsikt gällande fanfictions. Om jag skulle försöka förklara varför jag gillar fanfictions; så är det en möjlighet för mig att tänka mig in i livet på hur en högt uppskattad men även hatad människa lever. Visst kunde man skriva om en påhittad kändis, men då skulle inte förståelsen finnas där från början. Nu har vi redan en verklig kändis, och vi kan tänka oss lättare in i situationer - på grund av vår förundran och nyfikenhet.

Sedan kommer det ju oftast in en annan karaktär också, som det är meningen att läsaren skall identifiera sig med; i detta fall "Kim". Hon är den vanliga tjejen som plötsligt förflyttas in i ett "drömstadie" där de flesta fans antagligen skulle vilja befinna sig. Hon får uppleva det vi drömmer om, men hon är som oss- "Vanlig". Och blir därför tvungen att ta beslut och överväga grejer med fötterna på jorden.


Jag hoppas du fick dig ett litet svar i det jag skrev. Ta gärna en titt på fanfictionen ändå. Du kanske gillar den ändå...? ;)
-

JDBStories

09 Feb 2013 23:05

Fin blogg! Jag har en nystartad novell om Justin Bieber. Första kapitlet är ute nu! Titta gärna in och säg vad du tycker :)

Alexandra

10 Feb 2013 10:26

Jag tycker att det är dags att uppdatera nu :(

Svar: Håller fullständigt med! Jag börjar känna mig stressad själv också att jag fortfarande inte har uppdaterat. MEN, jag sitter och skriver just nu, om jag så ska skriva hela natten. Ni får slå upp ögonen imorgon till ett nionde kapitel. Det lovar jag.
-

Kommentera

Publiceras ej