Hej världens underbaraste människor! 
Halva gårkvällen satt jag och skrev, men när det kom till den punkten i kapitlet att jag ska beskriva Ian så tog det stopp. I mitt huvud vet jag precis hur Ian ser ut, men när det kommer till att leta upp bilder på någon som kan "spela" honom, så blir det svårt. 
 
Därmed satt jag in på natten igår och letade efter någon som ser ut som "Ian i mitt hvuvud", Jag misslyckades rejält, då halva internet består av Harry Styles-liknande killar, snygga australiensiska surfblonda killar eller italienare. 
 
Så nu frågar jag er. Vill ni ha en bild på Ian, eller kan ni tänka er att bara
föreställa er själva hur han ser ut? 
 

Jag gillar inte att använda jättekända personer till bikaraktärerna, då det känns skumt att föreställa sig att karaktärerna består till en del av Hollywood. 
 
Nej, nej. Det här ska vara människor man själv kan tänka sig in att finns i våran omgivning. 
 
 
 
 
 
 
 
Ian, believe this, believethis,

6 kommentarer

Anonym

12 May 2013 12:09

Du behöver inte ha någon bild :)

Hannah

12 May 2013 16:48

Du behöver inte ha någon bild, jag har faktiskt också fått en bild i huvudet om hur han ser ut :)

Biebsstories.blogg.se

13 May 2013 10:10

Jag föreställer mig att set är Ian Somerhalder :)

Svar: Ahaa! Jag ser nog inte karaktären Ian i Ian Somerhalder. Han är alldeles för gammal. Kollade upp hans ålder. Han är typ 35. Ian ska föreställa vara 19-20. ;)
-

nathalie

14 May 2013 14:38

behöver. nästa. kapitel. NUUUU! :-*

EVELINA - breaking the laws

14 May 2013 20:19

Hade varit kul att se en bild på honom :D

Jonna

14 May 2013 22:19

Jag föreställer mig nog han gärna själv :)
Du är jätteduktig på att skriva! :)

Kommentera

Publiceras ej