Jahapp, så blev jag plötsligt väldigt inspirerad att skriva...
 
Har nu uppdaterat kapitel 15 igen, med ganska mycket ändring i texten, då min åsikt av det kapitlet var att det sög sugrör efter att jag nu läste igenom det.
Dessutom blev jag också tvungen att göra lite ändringar i kapitel 14 (även det luktade ruttet på vissa ställen). Så de som fortfarande ramlar in på novellen ännu, kan ju ta sig entitt på dem.
 
Sedan märkte jag att Felicia (som bildmässigt "rollspelar" Kim) har slutat blogga. Därmed bestämde jag mig för att göra Kim mer "abstrakt" och inte göra henne till någon speciell utpekad tjej. Alla får tänka sig in i rollen som henne. Kommer nu under kvällen att plocka bort en eller flera bilder från något kapitel där Felicias ansikte syns helt. Jag antar att Felicia plockade bort sin blogg för en orsak: att hennes bilder inte skulle spridas på nätet. Därför beaktar jag hennes anonymitet, med att ta bort hela ansiktsbilder på henne.
 
Ha en trevlig kväll!
 
PS! Designen är ny! Ren! Diskmaskinstvättad med blekmedel!
 

1 kommentarer

Matilda

01 May 2014 15:55

Åhhhhhh :3 Fun att du är igång igen och jag lääääägntar efter nytt kapitel! Läste igenom det nyredigerade och det är helt awesome :)

Good luck :3
~ Matilda

Kommentera

Publiceras ej