Jag har på känn att det här blir ett bra år. Det känns så. På vilket sätt det blir ett bra år, det vet jag inte ännu. Jag har väl några planer jag gärna vill utföra i år, så jag ska väl börja med att fokusera på dem. 
 
När det gäller novellen, så ska jag också försöka få nästa kapitel lagt ner i ord och fina meningar, men innan dess vill jag reda upp några fåniga knutar gällande novellen. 
 
Eftersom jag kom fram till att Detroit inte passade att vara den stad som Kim bor i, på grund av att staden gått i konkurs och är en av USA:s mest kriminella städer i dagsläget, så stod det ganska klart för mig att jag inte skulle kunna fortsätta med att använda Detroit som storyns omgivning. Det skulle låta fånigt och orealistiskt. 
 
Så vi välkomnar min nyvalda stad till novellen -  Pittsburgh! Ca 460km sydost om Detroit. 
 
 
 
 
 
På grund av denna stadflytt håller jag nu på att ändra alla "Detroit" till "Pittsburgh", samt dubbelkolla hela novellen efter små ändringar som pratar om kriminalitet gällande staden, eftersom Pittsburgh inte är en kriminell stad. 
 
Ville att ni skulle veta detta, så att ni har någon aning vad som händer när hela gänget plötsligt befinner sig i Pittsburgh och inte i Detroit. 
 
Ha det fint och håll utkik efter kommande kapitel! 
 
// Väggblomman
 

2 kommentarer

FELICIA-

30 Jan 2014 19:05

Hej! Tänkte bara säga att jag slutat blogga för ett tag, just för att skolan tar så mycket tid. Du får avgöra själv om du vill använda bilderna från min blogg sålänge eller om du byter person, jag läser fortfarande din novell iallafall och tycker den är helgrym! Detta är faktiskt den enda novellen jag känner man kan relatera till, den är lik verkligheten och det gillar jag. Du är galet begåvad, glöm inte det! Kram!

Anonym

16 Feb 2014 11:00

När kommer nästa kapitel?? Åhhh, din novell är så otroligt bra! Enda Justin Bieber novellen jag läser nu för tillfället faktiskt..
Snälla säg att kapitel 16 & 17 kommer snart? :(( <3

Kommentera

Publiceras ej