En kort beskrivning:
 
Justin Bieber är på toppen. Han kämpar med att hålla sig i kragen och förbli jordnära trots att hans omgivning gör honom till en allt annat än normal tonåring. Efter en avslutad turné är det dags för honom att lägga sig tillbaka och sätta sig in i låtskriveriet igen. Efter ett möte blir det fastslaget att han ska spendera en vecka i Pittsburgh för att samarbeta med en låtskrivare. Detta innebär också två veckors boende på hotell Indigo. 


Kimberly - kallad "Kim" - går sista året i High School och har planer på att flytta från Pittsburgh för att studera Art och Design någonstans så fort hon är färdig med skolan. Hennes föräldrar stöder inte hennes idé fullt ut och därmed blir Kim tvungen att skaffa sig ett arbete för att sponsra sin idé. Hon anställs på hotell Indigo som room service-betjänt. Något hon sent kommer att glömma från och med den dagen Justin sätter sin fot i hotellet.
 


Vem är jag?
 
Vem är jag som skriver? Jag är väggblomman. Blomman på tapeten som observerar sin omgivning, lyssnar, förstår och håller din hemlighet. Jag är din trogna tysta vän. Varför är jag anonym? För att slippa förklara varför träden är gröna och solen gul. Någon läskig gubbe i sena ålderdomen kan jag dock lova att jag inte är, eller en skum ensam dam med 48 katter. ^^

Kommentera

Publiceras ej